Produkty

AKO sa TÍMY VŠETKÝCH VEĽKOSTÍ SPájajú, tvoria a spolupracujú.


Nástroje produktivity a spolupráce pre všetky spôsoby našej práce.

Komunikácia

Gmail

Budovanie dôvery zákazníkov s profesionálnymi e-mailovými adresami, ako napr. predaj@vasafirma.sk.

Pre firmy sú pripravené pokročilé funkcie ako garantovaná 99,9% dostupnosť, verzie bez reklám a úložisko vo veľkosti minimálne 30 GB.

Google CHAT

Od priamych správ až po skupinové konverzácie, Google Chat pomáha tímom a firmám plynule a efektívne spolupracovať odkiaľkoľvek.

Bezpečne sa spojte s kýmkoľvek, s kým pracujete, a posuňte skupinovú prácu na vyššiu úroveň pomocou zdieľaného chatu, súborov a úloh.

Kalendár

Plánovanie schôdzok je hračka, keď môžete ľahko skontrolovať, kedy majú vaši kolegovia čas. A keď si necháte zobraziť ich kalendáre všetky naraz, nájdete voľné okienko raz dva.

Venujte menej času plánovaniu a viac času práci samotnej. Vďaka kalendárom, ktoré môžete ľahko zdieľať a jednoducho prepojiť s Gmailom, kontaktami, webmi aj chatmi.

CURRENTS

Zapojte zamestnancov. Veďte zmysluplné diskusie. Zostaňte aktuálni - spolu.

Podeľte sa o nápady so zamestnancami a získajte podnety prostredníctvom zmysluplných a cielených diskusií na témy, ktoré sú pre vašu organizáciu dôležité.

Úložisko

Disk

Cloudové úložisko vám umožní mať celú svoju prácu na jednom bezpečnom mieste. Každý z vašich užívateľov má na Disku a v Gmaili k dispozicii spolu 30 GB. To je už naozaj veľa miesta pre vaše dáta. A ak nestačí ani to, môžete mať za 8 € na užívateľa za mesiac k dispozícii neobmedzený úložný priestor. Účty s menej ako 5 užívateľmi majú k dispozícii 1 TB priestoru pre každého z nich.

Cloud Search

Informácie, ktoré potrebujete.

Použite Google na vyhľadávanie v obsahu vašej firmy.

Z Gmailu a Disku na Dokumenty, Tabuľky, Prezentácie, Kalendár a ďalšie služby Google Cloud Search odpovedajú na vaše otázky a poskytujú vám relevantné návrhy, ktoré vám pomôžu.


Spolupráca

Dokumenty

Vytvárať a upravovať dokumenty môžete priamo vo svojom prehliadači, žiadny špecializovaný software nie je potrebný. Na dokumente môže spolupracovať viac ľudí zároveň a každá zmena sa automaticky ukladá.

Môžete jednoducho vyhľadávať zmeny, ktoré boli vo vašich dokumentoch urobené a ktorékoľvek z nich vrátiť späť. Predchádzajúce verzie sú uložené natrvalo a nezapočítavajú sa do využitého miesta na Disku.

Tabuľky

Vďaka šikovným funkciám a vzorcom sa v tabuľkách dajú robiť aj zložité výpočty. Od jednoduchého zoznamu úloh až po analýzu dát s tabuľkami, filtrami a kontingenčnými tabuľkami.

Tabuľky môžete vytvárať, editovať a zdieľať napríklad zo svojho telefónu alebo tabletu. A vôbec nezáleží na tom, kde sa práve nachádzate. V Tabuľkách môžete pracovať aj keď ste práve offline.

Formuláre

Vytváranie vlastných formulárov pre rôzne prieskumy a dotazníky vás nebude stáť ani korunu naviac. Všetko sa zapisuje do tabuliek a vy tak môžete dáta analyzovať priamo v Tabuľkách Google.

Pôsobivé dotazníky vám pomôžu spojiť sa s vašimi zákazníkmi a získať cenné štatistiky. A aby ste na dotazovaných patrične zapôsobili, môžete pridať obrázky, videá a vlastnú logiku.

Vďaka možnosti spolupráce v reálnom čase môžete formuláre vytvárať rýchlejšie a výsledky spoločne analyzovať bez toho, aby ste si museli preposielať niekoľko verzií súboru.

Prezentácie

Vytvárajte a upravujte dokonalé prezentácie vo svojom prehliadači a to bez akéhokoľvek softwaru.

Na jednej prezentácii môžete online pracovať so svojim obchodným partnerom, s celým svojim tímom alebo s niekým mimo firmu. Máte plnú kontrolu nad tým, kto dostane príslušné oprávnenie a bude teda môcť prezentáciu upravovať, kto zobrazovať, alebo do nich len vkladať komentáre.

Web stránky

Vytvorte intranet vašej spoločnosti, projektové stránky pre váš tím alebo portál pre svojich zákazníkov. S našim nástrojom pre tvorbu stránok nemusíte napísať ani riadok kódu. Založte tímový web, kde budú všetky materiály k projektom, najnovšie štatistiky predajov alebo napr. podrobnosti o firemnom pikniku.

Svoju stránku môžete vylepšiť vložením kalendárov, máp, videí, tabuliek, prezentácií a mnohých ďalších prvkov.

Keep

Zachyťte čo je dôležité a urobte viac.

Zorganizujte sa. Zachyťte inšpiráciu bez námahy. Spolupracujte na poznámkach s kolegami a nastavte pripomienky, aby ste vždy o všetkom vedeli. Všetko sa synchronizuje vo vašich zariadeniach, takže čo je dôležité je vždy dostupné.

Vyskúšajte Workspace bezplatne.

Žiadna platba vopred, žiadne sťahovanie softvéru.

Vyskúšajte všetky benefity na 30 dní zdarma.